KINGBOLEN K8 ELITE TESTER DIAGNOSTYCZNY UNIWERSALNY FULL J.PL WARSZTAT
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
KINGBOLEN K8 ELITE Profesjonalne narzędzie diagnostyczne! Pierwszy wybór WARSZTATÓW NAPRAWCZYCH I MECHANIKÓW SAMOCHODOWYCH!!!
KINGBOLEN K8 ELITE to dobrze wyważone dwukierunkowe narzędzie skanujące. Oferuje przyzwoitą liczbę funkcji OBD2 oprócz testów dwukierunkowych. Poznaj kompleksową diagnostykę OBD2 na poziomie OE, kodowanie ECU, wartości rzeczywiste, aktywne testowanie i technologię AutoVIN do łatwej identyfikacji pojazdów. Pokochasz je, jeśli jesteś mechanikiem-amatorem lub entuzjastą.
KINGBOLEN K8 ELITE obsługuje pełną diagnostykę systemu:
Pełne systemy samochodu, w tym głównie układ napędowy, układ podwozia, układ nadwozia, układ elektryczny:
1. PCM (układ napędowy): silnik, skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza, elektronika maszyny elektrycznej, pompa paliwa, przekładnia i wiele innych... KINGBOLEN K8 ELITE OBDII Car Automotive Diagnostic Tool OBD2 Scanner OBD 2 Code Reader TPMS Functions PK Automotive Scanner
2. Układ podwozia: elektronika zarządzania akumulatorem, układ kierowniczy, zintegrowane zarządzanie podwoziem, kontrola ciśnienia w oponach, aktywny tempomat, układ hamulcowy, zawieszenie, TPMS i wiele innych...
3. BCM (układ nadwozia): poduszka powietrzna SRS, kamera, radioodtwarzacz, bramka, deska rozdzielcza klastra, czujniki deszczu, moduł interfejsu ładowania, asystent parkowania, jednostka sterowania mocą, skrzynka dotykowa, światło, system ładowania akumulatora, wyświetlacz przezierny, system sterowania wycieraczkami, dach, system silnika siedzeń i drzwi, immobilizer, system ABS ESP, klimatyzacja Stan. Elektryczne szyby, telefon i wiele więcej...
4. Układ elektryczny: w tym scentralizowany system sterowania silnikiem i układem przeniesienia napędu, zintegrowany system sterowania i bezpieczeństwa podwozia, inteligentny system elektroniczny nadwozia, system komunikacji i informacji/rozrywki. ANCEL DS700 OBD2 Diagnostic Tools Professional Full System Dwukierunkowe sterowanie AF Adjust DPF Injector TPMS Automotive Scanner
Obsługuje szczegółowe funkcje:
- odczyt kodów błędów: odczyt i dekodowanie kodów DTC w celu określenia lokalizacji usterki;
- kasowanie kodów błędów: usuń kody DTC, aby wyłączyć MIL po naprawach;
- pobierz informacje o ECU: umożliwia pobranie informacji o pojeździe;
- wykres danych na żywo: wyświetl dynamiczny strumień danych w celu określenia stanu pojazdu
- Kodowanie ECU: dopasuj, naucz się lub zakoduj nowy ECU; Dostosuj swój samochód, rozwiń ukryte funkcje lub wyłącz irytujące funkcje; Przeprogramowuje dane adaptacyjne dla niektórych komponentów po naprawach. --Test aktywny (sterowanie dwukierunkowe): uruchamianie elektromagnesów i siłowników w celu przeprowadzenia aktywnego testu, wysyłanie poleceń do systemów/komponentów w celu sprawdzenia ich stanu roboczego bez użycia elementów sterujących pojazdu. Autel MaxiCOM MK906BT Narzędzie diagnostyczne Skaner Bluetooth Automotivo ECU Kodowanie OBD2/EOBD OBD PK MaxiSys MS906BT MS908S MS906
Dzięki funkcji diagnostyki możesz zwiększyć wydajność, oszczędzać energię, zmniejszać emisje i wiele więcej, jak następuje:
- Dla silnika: wykrywaj typowe problemy, takie jak słabe smarowanie, awaria pompy oleju, osady oleju i zanieczyszczenia, niewystarczające sprężanie paliwa i powietrza, wyciek płynu chłodzącego silnika, zablokowane chłodnice silnika, przedłużone detonacje silnika, uszkodzone czujniki tlenu, stare świece zapłonowe itp.
- Dla SRS: określ obszar problemu, taki jak: uszkodzony pas bezpieczeństwa, skorodowany czujnik zderzeniowy lub wnikanie wody do złącza itp.
- Dla ABS: diagnozuj przepalony bezpiecznik czujnika, niski poziom płynów hamulcowych i uszkodzony czujnik itp.
- Dla skrzyni biegów: unikaj uczucia zgrzytania lub drżenia na biegu, wycia, buczenia lub stukotu, zapachów spalenizny, Poślizgi biegów, niski lub wyciekający płyn przekładniowy itp. XTOOL D9 Automotive Scan Tool Topology Map Dwukierunkowe sterowanie Kodowanie ECU Pełna diagnostyka i 31+ resetów Wsparcie DoIP i CAN FD
- Dla TPMS: sprawdź problemy z niskim ciśnieniem w oponach, uszkodzonym modułem sterującym monitora ciśnienia w oponach, nieznanym czujnikiem opon, brakiem identyfikacji czujnika opon itp.
ZAAWANSOWANA PEŁNA DIAGNOZA SYSTEMU
Odczytaj Informacje ECU: Dostęp do szczegółowych informacji z elektronicznych jednostek sterujących, w tym numerów części, wersji oprogramowania i danych producenta, umożliwiając dokładną identyfikację i szybsze naprawy.
Odczytaj kody usterek: Przeprowadź kompleksowe skanowanie, aby pobrać aktualne i historyczne kody usterek ze wszystkich systemów pojazdów, w tym układu napędowego, podwozia, nadwozia i sieci.
Wyczyść kody usterek: Usuń zapisane i oczekujące kody usterek po konserwacji lub naprawach oraz zresetuj światła ostrzegawcze, aby zapewnić normalną pracę pojazdu.
Odczyt strumienia danych na żywo: Wyświetlaj dane w czasie rzeczywistym z czujników i siłowników pojazdu. Monitoruj parametry, takie jak prędkość obrotowa silnika, temperatura płynu chłodzącego, stan układu paliwowego i inne — wyświetlane w formacie tekstowym lub graficznym.
Read Freeze Frame: Dostęp do przechwyconych migawek danych zarejestrowanych w momencie wystąpienia usterki. Analizuj określone warunki, takie jak obciążenie silnika, prędkość i temperatura, aby zdiagnozować problemy przerywane lub historyczne.
Test Działania (Sterowanie Dwukierunkowe): Aktywnie testuj komponenty i systemy, wysyłając polecenia do modułów. Obsługuj wtryskiwacze, zawory, przełączniki i przekaźniki bezpośrednio, aby zweryfikować funkcję bez demontażu.
Immobilizer Inicjalizacja: Wykonuj funkcje antykradzieżowe, takie jak programowanie kluczy, resetowanie systemu i dopasowywanie immobilizera w obsługiwanych pojazdach, niezbędne dla bezpiecznych i profesjonalnych usług kluczowych.
Dopasowanie: Kompletne procedury adaptacji dla komponentów, takich jak korpusy przepustnicy, akumulatory, czujniki i moduły kąta skrętu. Zapewnia, że wymienione części są rozpoznawane i działają poprawnie z systemami pojazdu.
Kodowanie i Ustawienie Parametrów: Dostosuj i skonfiguruj moduły sterujące, aby włączać lub wyłączać funkcje, wykonywać programowanie ECU lub dostosowywać komponenty do określonych konfiguracji pojazdu.
Posiada dostęp do 34 NAJWAŻNIEJSZYCH PROCEDUR SERWISOWYCH (w zależności od marki i wyposażenia) :
- reset inspekcji serwisowej, olejowej
- pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
- odpowietrzanie systemu hamulcowego ABS
- regeneracja filtra DPF (sprawdzenie stanu zapylenia, wypalanie, regeneracja, adaptacja)
- reset poduszki powietrznej
- adaptacja skrzyni biegów automatycznych
- przyuczanie biegów w skrzyniach automatycznych
- kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy
- adaptacja nowego akumulatora
- adaptacja przepustnicy
- obsługa IMMO (immobilizer)
- kodowanie wtryskiwaczy
- regulacja reflektorów
- regulacja zawieszenia
- korekta przebiegu ODOMETER
- resetowanie reflektorów AFS
- inicjalizacja szyberdachu
- adaptacja EGR
- wyłączenie trybu transportu
- reset systemu STOP/START
- reset czujnika NOX
- reset AdBlue
- reset wielkości zamontowanych opon
- reset TPMS (czujników ciśnienia)
- odpowietrzanie systemu chłodniczego
- kalibracja systemu okien, szyb
- zmiana języka pokładowego
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:
- silnik
- układ hamulcowy ABS
- poduszki powietrzne
- automatyczna skrzynia biegów
- moduł komfortu
- elektronika hamulców
- kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
- układ ciśnienia w oponach TMPS
- klimatyzacja
- wspomaganie układu kierowniczego
- deska rozdzielcza
- nawigacja
- system audio
- centralny zamek
- system antywłamaniowy
- napęd 4x4
- elektronika drzwi
- nawigacja
- wspomaganie parkowania
- asystent utrzymania pasa ruchu
- kamera cofania
- tempomat
- oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu..
KINGBOLEN K8 ELITE z ponad 34 usługami i funkcjami resetowania, które pozwalają na resetowanie różnych systemów w Twoim pojeździe. Obsługuje więcej funkcji niż inne skanery w podobnej cenie (aktualizacje ciągle dodawane).
- Resetowanie oleju. Zapalenie się kontrolki serwisowej samochodu wskazuje, że pojazd wymaga przeglądu. Po przeglądzie zerujesz przebieg lub czas jazdy, a kontrolka serwisowa zgaśnie, a system rozpocznie nowy cykl konserwacji.
- Elektryczna adaptacja przepustnicy. Elektryczna adaptacja przepustnicy polega na zastosowaniu dekodera samochodu do zainicjowania siłownika przepustnicy, tak aby wartość uczenia ECU wróciła do stanu początkowego. Dzięki temu ruch przepustnicy (lub silnika na biegu jałowym) można kontrolować dokładniej, regulując tym samym objętość dolotu.
- Resetowanie kąta skrętu kierownicy (SAS). Aby zresetować kąt skrętu kierownicy, najpierw znajdź względny punkt zerowy dla jazdy samochodem na wprost. Biorąc to miejsce jako punkt odniesienia, ECU może obliczyć dokładny kąt skrętu w lewo i prawo. Po wymianie czujnika pozycji kąta skrętu, wymianie części mechanicznych układu kierowniczego (takich jak skrzynia kierownicza, kolumna kierownicza, końcówka drążka kierowniczego, zwrotnica kierownicza), wykonaniu geometrii kół, czy naprawie karoserii, musisz zresetować kąt skrętu.
- Dopasowywanie akumulatora. Ta funkcja pozwala na przeprowadzenie operacji resetowania na jednostce monitorującej baterię pojazdu, w której oryginalne informacje o niskim napięciu baterii zostaną usunięte, a dopasowanie baterii zostanie przeprowadzone.
- Odpowietrzanie ABS. Gdy w układzie ABS znajduje się powietrze, musi być przeprowadzona procedura odpowietrzania ABS, aby odpowietrzyć układ hamulcowy i przywrócić czułość hamowania ABS. Jeśli komputer ABS, pompa ABS, cylinder główny hamulca, cylinder hamulca, przewód hamulcowy lub płyn hamulcowy są wymieniane, procedura odpowietrzania ABS musi być przeprowadzona, aby odpowietrzyć ABS.
- Reset hamulca. Jeżeli okładzina hamulcowa zużywa linię czujnika okładziny hamulcowej, linia czujnika wysyła sygnał do komputera pokładowego, aby wymienić okładzinę hamulcowa. Po wymianie klocka hamulcowego, musisz zresetować okładzinę hamulcową. W przeciwnym razie, samochód sygnalizuje alarm.
- Regeneracja DPF. Regeneracja DPF jest używana do usuwania cząstek stałych (PM) z filtra DPF poprzez ciągły tryb utleniania spalania (takie jak wysokotemperaturowe spalanie, dodatek paliwa lub redukcja PM zapłonu katalizatora), aby stabilizować wydajność filtra.
- Nauka pracy przekładni. Czujnik pozycji wału korbowego uczy się tolerancji obróbki zębów wału korbowego i zapisuje je do komputera, aby dokładniej diagnozować wypadanie zapłonu silnika. Jeżeli nie wykonano nauki pracy przekładni dla samochodu wyposażonego w silnik Delphi, po uruchomieniu silnika zapala się MlL. Urządzenie diagnostyczne wykrywa błąd DTC P1336 "brak nauki przekładni". W takim przypadku, musisz użyć urządzenia diagnostycznego do nauki pracy przekładni dla samochodu. Po pomyślnej nauce pracy przekładni, MIL gaśnie. Po wymianie ECU silnika, czujnika pozycji wału korbowego, koła zamachowego wału korbowego, lub wystąpieniu błędu "brak nauki przekładni", musi być przeprowadzona nauka pracy przekładni.
- Obsługa IMMO. Aby zapobiec korzystaniu z samochodu przez nieautoryzowane klucze, musi być przeprowadzona funkcja dopasowania kluczy antykradzieżowych, aby system immobilizera w samochodzie identyfikował i autoryzował klucze zdalnego sterowania do normalnego użytkowania samochodu. Kiedy klucz stacyjki, stacyjka, zintegrowany panel przyrządów, ECU, BCM, czy bateria zdalnego sterowania są wymieniane, musi być przeprowadzona procedura dopasowania kluczy antykradzieżowych.
- Kodowanie wtryskiwaczy. Zapisz rzeczywisty kod wtryskiwacza lub przepisz kod w ECU na kod wtryskiwacza odpowiadającego cylindra, aby dokładniej kontrolować lub korygować ilość wtrysku w cylindrze. Po wymianie ECU lub wtryskiwacza, musi być potwierdzony lub ponownie zakodowany kod wtryskiwacza każdego cylindra, aby cylindry mogły lepiej identyfikować wtryskiwacze do dokładnej kontroli wtrysku paliwa.
- Resetowanie TPMS. Po zapaleniu się kontrolki ciśnienia w oponach i wykonaniu konserwacji, musi być wykonana funkcja resetowania ciśnienia w oponach, aby zresetować ciśnienie i wyłączyć kontrolkę. Resetowanie ciśnienia w oponach musi być wykonane po przeprowadzeniu konserwacji w następujących przypadkach: ciśnienie w oponach jest za niskie, opony są nieszczelne, wymieniono lub zainstalowano urządzenie monitorujące ciśnienie w oponach, opony są wymienione, czujnik ciśnienia w oponach jest uszkodzony, a opony są wymienione dla samochodu z funkcją monitorowania ciśnienia w oponach.
- Dopasowanie zawieszenia. Ta funkcja może dostosować wysokość nadwozia. Po wymianie czujnika wysokości nadwozia w systemie zawieszenia pneumatycznego lub modułu sterującego, lub gdy poziom pojazdu jest nieprawidłowy, musisz wykonać tę funkcję, aby dostosować czujnik wysokości nadwozia do kalibracji poziomu.
- Resetowanie AFS. Ta funkcja służy do inicjalizacji adaptacyjnego systemu reflektorów. W zależności od natężenia światła zewnętrznego, adaptacyjny system reflektorów może zdecydować, czy automatycznie włączyć reflektory, a następnie odpowiednio dostosować kąt oświetlenia reflektorów, monitorując prędkość pojazdu i postawę nadwozia.
- Uczenie A/T. Ta funkcja może zakończyć proces samouczenia się skrzyni biegów, aby poprawić jakość zmiany biegów. Gdy skrzynia biegów jest rozebrana lub naprawiana (po odłączeniu zasilania w niektórych samochodach), może to prowadzić do opóźnień lub uderzeń przy zmianie biegów. W takim przypadku potrzebna jest ta funkcja, aby skrzynia biegów mogła automatycznie kompensować zgodnie z warunkami jazdy, co pozwala osiągnąć bardziej komfortową i lepszą jakość zmiany biegów.
- Inicjalizacja szyberdachu. Ta funkcja umożliwia ustawienie blokady szyberdachu, zamykanie go podczas deszczu, funkcji pamięci przechylania/ślizgania się szyberdachu, progów temperatury na zewnątrz pojazdu itp.
- Adaptacja EGR. Ta funkcja służy do nauki zaworu EGR (Exhaust Gas Recirculation) po jego wyczyszczeniu lub wymianie.
- Resetowanie ODO. a) Resetowanie ODO polega na kopiowaniu, zapisywaniu lub przepisywaniu wartości kilometrów w chipie licznika za pomocą komputera diagnostycznego samochodu i kabla danych, tak aby licznik pokazywał rzeczywisty przebieg. b) Zazwyczaj, gdy przebieg nie jest poprawny z powodu uszkodzenia czujnika prędkości pojazdu lub awarii licznika, konieczne jest zresetowanie ODO po konserwacji.
- Resetowanie poduszki powietrznej. Ta funkcja resetuje dane poduszki powietrznej, aby wyczyścić wskaźnik awarii zderzeniowej poduszki powietrznej. Kiedy pojazd ulega kolizji, a poduszka powietrzna zostaje uruchomiona, pojawia się odpowiedni kod błędu danych zderzeniowych, zapala się wskaźnik poduszki powietrznej i kod błędu nie można wyczyścić. Ponieważ dane w komputerze poduszki powietrznej są jednorazowe, wymagane jest, żeby wszystkie nowe części były wymienione, ale po wykonaniu tej funkcji, dane komputera poduszki powietrznej mogą być odzyskane, a kod błędu może być wyczyszczony, kontrolka poduszki powietrznej zgaśnie, a komputer poduszki powietrznej może nadal być używany.
- Tryb transportowy. Aby zmniejszyć zużycie energii, mogą być wyłączone następujące funkcje, w tym ograniczanie prędkości pojazdu, niebudzenie sieci otwierania drzwi i wyłączanie klucza zdalnego sterowania itp. W takim przypadku, tryb transportowy musi być dezaktywowany, aby przywrócić pojazd do normalnego stanu.
- Resetowanie A/F. Ta funkcja jest stosowana do ustawiania lub uczenia się parametrów stosunku powietrze/paliwo.
- Resetowanie Stop/Start. Ta funkcja służy do otwierania lub zamykania funkcji automatycznego startu i zatrzymania poprzez ustawianie ukrytej funkcji w ECU (pod warunkiem, że pojazd ma ukrytą funkcję i jest wspierany przez sprzęt).
- Resetowanie czujnika NOx. Czujnik NOx to czujnik służący do wykrywania zawartości tlenków azotu (NOx) w spalinach silnika. Jeśli wystąpi błąd NOx i zostanie zastąpiony katalizator NOx, konieczne jest zresetowanie nauczonej wartości katalizatora zapisanej w silnikowym ECU.
- Resetowanie AdBlue (filtr spalin silnika Diesla). Po wymianie lub uzupełnieniu płynu do oczyszczania spalin diesla (mocznik samochodowy), konieczna jest operacja resetowania mocznika.
- Kalibracja siedzenia. Ta funkcja jest stosowana do dopasowania siedzeń z funkcją pamięci, które zostały wymienione i naprawione.
- Odpowietrzenie układu chłodzenia. Użyj tej funkcji do aktywacji elektronicznej pompy wodnej przed odpowietrzeniem układu chłodzenia.
- Resetowanie opon. Ta funkcja służy do ustawiania parametrów rozmiaru modyfikowanej lub wymienionej opony.
- Kalibracja okien. Ta funkcja jest zaprojektowana do dopasowania okien drzwi, aby przywrócić początkową pamięć ECU i przywrócić automatyczną funkcję podnoszenia i opuszczania okien.
- Zmiana języka. Ta funkcja służy do zmiany języka systemu pojazdu na panelu sterowania pojazdu.
OBSŁUGIWANE MARKI:
Abarth, Acura, Alfa, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Fiat, Ford, Ford, GM, GTR, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, LamborGhini, Lancia, Land Rover, Lexus, Suzuki, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Scion, Seat, Skoda, smart, Sprinter, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo i inne mniej popularne w EU.
CECHY I FUNKCJE :
- Obsługa ponad 100 marek, EUROPA, USA, AZJA.
- Obsługa wszystkich systemów elektronicznych.
- Odczyt i kasowanie kodów błędów, Informacje o ECU, Live data.
- Mnóstwo Funkcji serwisowych takie jak np Oil Reset, EPB, BMS, SAS, DPF, Injector, Trans adaption i inne.
- Technologia Smart AutoVIN umożliwiająca łatwą identyfikację pojazdów.
- Automatyczny system aktualizacji oprogramowania dzięki powiadomieniom Push-up w czasie rzeczywistym przez Wi-Fi.
Dane techniczne:
TABLET : Rozmiar wyświetlacza : 8 cali / Rozdzielczość : 1280*800 / System operacyjny : Android 10 / Procesor : Mediatek MT8365 / Pamięć RAM : 4 GB / Pojemność : 64 GB / Bateria: 12600 mAh (3,7 V) / Kamera tylna : 8 MP / Sieć : Wi-Fi 2,4 i 5,0 GHz / Wejście ładowania : 5 V 2,5 A (12,5 W)
OBSŁUGUJE PROTOKOŁY: DoIP oraz CanFD
JĘZYK: angielski, arabski, bułgarski, POLSKI, perski, duński, niemiecki, rosyjski, francuski, fiński, khmerski, koreański, holenderski, czeski, chorwacki, rumuński, bengalski, birmański, norweski, portugalski, japoński, szwedzki, serbski, syngalski, słowacki, słoweński, hiszpański
INNE PRZYDATNE FUNKCJE:
- Inteligentna Diagnoza
- Autorozpoznawanie kodu VIN
- Historia napraw
- Diagnoza zdalna (Teamviewer)
- Zrzut ekranu
- Udostępnianie poczty e-mail
- Udostępnianie kodu QR
- Centrum handlowe
OBSŁUGIWANE ROZSZERZENIA:
- Drukarka Wi-Fi
- Wideoskop
- Zaawansowane Przedłużenie Ciśnienia w Oponach
- Oscyloskop
- Zaawansowane rozszerzenie testu Bettery
ZESTAW ZAWIERA:
- Kingbolen K8 Elite z dożywotnimi aktualizacjami!
- Kabel diagnostyczny DB15 do OBDII
- Zasilacz (z adapterami podróżnymi US / UE / UK)
- Kabel ładujący USB-A do USB-C
- Lista pakietów
- Instrukcja obsługi
- Kod aktywacyjny wraz z dwuletnią aktualizacją